shilohlover.blogg.se

Denna blogg handlar främst om mina 2 Shilohs men också om rasen och om hundar i allmänhet :)

Sorglig dag :(

Kategori: Shiloh Shepherd Sverige

Jag hade ju tänkt skriva ett inlägg här ikväll om min Prinsesa Leyla men det inlägget får vänta lite då det hänt tråkigheter .. 

Efter en del efterforskningar så har jag idag fått veta att Lilla Lady är död ! 

Lady kom hit till ön förra hösten och det var jag som tog med henne hit , tyvärr kunde jag själv inte ha henne kvar av olika skäl men hon fick stanna på ön och bo hos en ny husse på norra sidan. 

Igår den 30 januari tog hennes liv slut då hennes nya husse fattade ett eget beslut att ta hennes liv. :( 

En tragedi som känns så oerhört onödig på så många sätt då det finns så mycket som hade kunnat göras annorlunda. 

Men inget går ju att ändra på nu ,, det har varit en sorglig dag och en dag full av ilska ,, 

Vila i Frid nu Lilla söta Lady <3  Hoppas du har det gott och att du träffat Totti igen som jag vet du tyckte mycket om <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: