shilohlover.blogg.se

Denna blogg handlar främst om mina 2 Shilohs men också om rasen och om hundar i allmänhet :)

Länge sen :)

Kategori: Shiloh Shepherd Sverige

Hej på er ,
 
Tack !!!  För era kommentarer ber om ursäkt för att jag inte varit aktiv här på länge , sommaren har gått i en flygande fläng :)
Men vi har tillökat Shilohfamiljen här hemma med en Liten tjej , Hon heter Selene och är ljuvlig , Hoppas på att få in någon bild på henne snart , kika gärna på Hemsidan annars =) 

http://shilohlovers.weebly.com/    

Hoppas att ni som söker hund har kunnat hitta en om inte så hoppas jag kunna hjälpa er hitta en , men våra älskade Shilohs växer ju inte direkt på träd :) 

Tids nog så ska dock min Vackra Leyla få bli mamma , kommer prata mera om det sen :) 

Ha det bäst , och jag ska skärpa mig med uppdateringar och kommentarsvar ,,  :) 

Kraam på er Ewa & alla mina Pälsklingar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: