shilohlover.blogg.se

Denna blogg handlar främst om mina 2 Shilohs men också om rasen och om hundar i allmänhet :)

Lite blandade bilder :)

Kategori: Shiloh Shepherd Sverige

 
 
Lite blandade bilder från när Drutten var liten valpis ,, och Överst Leyla med sin kompis Raffe en stilig Tervkille! 

Jag har inte skrivit så mycket här för jag har varit och är ännu väldigt illa berörd över allt detta med Lady , Jag tycker alltihop är förfärligt och tragiskt !
Det har varit  Mycket Känslor också både ilska och sorg , 
 
Mina hundar mår iaf bra ,, och jag återkommer nog snart :) 
Ha det gott så länge <3

Kommentarer

  • marie säger:

    Fan va tråkigt när det händer sånt där!! Man kan ju undra varför...jag håller med dig, annat kanske kunde gjorts?
    Hoppas du mår bra annars, o att du har roligare väder än vad vi har här. Det ligger ännu fler nya foton på Pulisbrorsan där bl a..
    stor kram till dig o vovvarna :)
    vi får höras på tel snart igen framöver tycker jag allt!!

    ps du får ändra adresserna i dom andra länkarna åxå!!! ;)

    Svar: Hello , ska in och kolla =) Ja det där med Lady var ju en sorglig historia , skitgubbe !!! Kanske kan ringa dig idag om du har tid ? :D Kraam
    Shilohlover

    2013-02-13 | 01:06:58
    Bloggadress: http://www.teamekstrom.se

Kommentera inlägget här: